måndag 10 december 2012

Tror ni inte att jag hittade de satans små sakerna till örhängepysslet idag i påsen som jag letade igenom igår tiotusentals gånger! Letade för övrigt igenom lägenheten helt maniskt i flera timmar utan resultat... Men så fick jag syn på dem nu när jag var nere och köpte cigaretter, argahgahrha. I alla fall så är mammas små katter klara nu! Eller, de blev inte så små kanske, men hon får bära upp dem med stolthet! Det som är bra med mammor är att de ÄLSKAR allt man har gjort själv... Känns lite som att jag precis att börjat i keramikkurs igen som jag gjorde när jag gick i fyran eller när det nu var och kom hem med massa prylar som jag nu inte riktigt förstår hur de kunde få stå framme...
Nu blir det lyxmiddag á la Billys vegopanpizza med några stora smaskiga körsbärstomater till (försöker få upp min egna matlust).
Efteråt väntat en stoooor kopp kaffe med mjölk och en liten skvätt likör tror jag allt som den lilla måndags alkis jag är. Idag. Och plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar