söndag 9 december 2012

Nu var tanken att jag skulle pyssla, men så hittade jag inte det jag skulle ha till pysslet. Egentligen var det en oväsentligt del till själva pysslet som skall göras just nu, men det störde mig så mycket att jag helt kom av mig. När jag satt och rensade ur min plånbok i jakt på dessa tillbehör till pysslet så hittade jag lite stavar till min tungpiercing. Då fick jag helt plötsligt för mig att jag borde ha någon som matchar julen, haha. Jag avskyr julen. Så mycket. SÅ JÄVLA MYCKET. Jag ska dock bo hos min mormor och hon tycker om julen, tror jag i alla fall för jag har aldrig sett så mycket pynt i hela mitt liv som hemma hos den kvinnan, dessutom ser hon så fram emot att jag kommer dit för hon några mil bort så jag tänkte göra allt för att skapa lite stämning hos mig själv. Sen hittade jag självfallet lite andra fina som jag inte kunde motstå... Jag har blivit så kvinnlig senaste tiden, jisses. Faller för sådant här:

Jag beställde hjärtat och rosen i rött och sen fick det bli julgranen av alla julmotiven. Skulle aldrig stå ut med att ha jultomten i käften hela tiden, dessutom har jag ingen gran hemma så då kan jag lika gärna ha den på tungan. Alla bilder är hämtade från http://piercing.nu/.


Nu blir det pyssel och senaste Arne Dahl på svtplay, får se om det blir något pluggande sedan, har inläsningsdag i skolan i morgon så ingen tid att passa på morgonen. S k ö n t. Dock bara tre cigaretter kvar och allt här runt om är stängt, mindre skönt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar