tisdag 11 december 2012

Godmorgon eller inte... Fattar inte ens att jag är vaken med tanke på att jag somnade efter tolv och katterna väckte mig någon gång vid fem-tiden och tyckte jag att skulle ge dem mat. Så jävla typiskt idag när jag skulle haft tid att äta frukost och så har jag ingen hemma! Skulle kunna käka några kanelknäckebrödisar med smör med jag vill ha fulkornsflingor med havremjölk (kräsen tjej). Måste köpa det efter skolan idag som jag ska spendera hela dagen i, yey. 


Somnade med blött, trassligt hår med så nu är det mer trassligt. Man kanske borde skaffa sig en sådan där horribel hipstermössa. Den enda jag har hemma nu som skulle är av det fina arbetarmärket "CAT", haha. Men jag skulle nog inte kunna leva med mig själv med hipstermössa ändå så, det är lugnt. Får la sätta upp en tofs och så lite knullad ut bara. Det är lugnt det med för jag är lite förkyld så jag ser inte helt hundra ut. 


Loving life today.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar