fredag 14 december 2012

Godmorgon! Såhär kan man se ut när man jobbat ihjäl sig en kväll och blivit väckt av att telefonen ringde  med en orolig arbetskollega på andra sida linjen. Tycker om att min middag igår var två frallor, kopp kaffe och en cola på burk, stabilt! Det var en av de få gånger jag satte mig ner under 8 timmars tid. Gnäll, gnäll. 

JAG FICK JU EN T-SHIRT OCH BETALT! 


Snart är det skola och litteraturseminarie och jag bara känner hur jag kommer somna mentalt. 


Helgen blir fin i alla fall, ska passa Patriks hundar på lördag lite och så julbord med pappa och bihang på söndag. Blivit lite av en tradition. Trots min (lilla) avsky för traditioner så är det lite trevligt.  


Psykologen ringde igår och började prata om tider igen och om nästa år igen och jag bara NEJ, JAG BEHÖVER EN TID I ÅR! Och tror det eller ej, det fick jag. Tror det är första gången jag stått på mig så. Framsteg i alla bakåtsteg. Dock insåg jag att jag inte är så förtjust i henne, vilket jag hade glömt bort... Men de har tydligen grym veganpizza precis utanför där, vilket jag inte visste, så det får man testa när man ska dit. Något att tänka på.



2 kommentarer: