lördag 22 december 2012

Åh, efter några dagar i feberyrans värld är jag nu tillbaka, tror jag. Nu blev jag istället blessed med hosta och snorighet. Jag vet inte riktigt vad jag föredrar dock, feber som går upp mot 39,5 grader samtidigt som man ligger och fryser under täcket är inte så nice. Lite snor kan jag nog klara, hostan kommer göra mig galen, det vet jag. Jag får alltid tillfällig tourettes när jag har hosta. Grannarna har nog kul åt mig.


Det är tänkt att jag ska till Småland i morgon för att fira med släkten där nere och ja, just nu är jag i tillståndet att jag kan stå upp så jag kan nog åka. Vill verkligen åka så jag försöker att peppa mig! Har till och med packat i tid och allt! Det händer eeh, ALDRIG?


Patrik min darling ska passa min små kissekatter när jag är borta. Han är en trogen kattvakt och vän. <3


Tänkte ta en bild på mig själv och lägga upp men jag var för ful för att fastna. Höhö. Nej, men jag ser faktiskt förjävlig ut trots att jag duschade igår. Men hittade en gammal på mig och Patrik:



Digital fotoram som han hade fått av sin far som han hade satt upp förra året jag var borta med en massa fina bilder på oss. Var fint att komma hem till och det här var en av de finaste bilderna så klart. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar