lördag 5 januari 2013

Efter att ha pluggat en hel dag så är jag lite trött i huvudet, fick för mig att jag skulle göra något meningslöst test på den gamla hederliga sidan Graffiti som GP har. Men nej! Där hade jag fel! Den har de visst lagt ner... Först trodde jag att jag var för gammal för att få vistas på den för det gick att gå in på den via google, men så fort jag försökte klicka på något så kom jag bra till gp.se. Mycket synd att de har tagit bort Graffiti tycker jag, uppskattade den delen i tidningen mycket när jag var i tonåren och lite innan. MEN DET MÅSTE GÖRAS BESPARINGAR, så klart. I alla fall, jag tog kära google och sökte på roliga tester och hittade mig en sida som verkade lovande; http://www.roligatest.se/ Åh, så fel man kan ha. 



Jag vet inte med er, men jag anser inte räkna ut mitt BMI, göra ett test där jag får reda på hur många år jag har kvar att leva eller ett test om avbetalning är särskilt roande. Sidan i sig gav mig underhållning ett tag i alla fall, det kan de få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar